Бланки «Особистої медичної книжки»  є документом суворої звітності, тому їх  може видавати лише медичний заклад, який було внесено до наказу Департаменту  охорони  здоров`я КМДА  як заклад, що має право на проведення медичних оглядів та видачу особистих медичних книжок.

Особиста медична книжка – це документ, який повинні мати усі особи, які  працюють на підприємствах харчової промисловості, громадського харчування й торгівлі, водопровідних спорудах, у лікувально-профілактичних, дошкільних та навчально-виховних закладах, об'єктах комунального обслуговування, та інші особи, професійна чи інша діяльність яких пов'язана з роботою, виконання якої законодавчо передбачає проведення обов'язкових попередніх і  періодичних профілактичних медичних обстежень  (згідно   наказів  МОЗ  України). Терміни проходження медичних оглядів залежать від професійної діяльності особи й  регулюються   законодавством.

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ «ОСОБИСТОЇ МЕДИЧНОЇ КНИЖКИ» у «МЕДИЧНІЙ МОБІЛЬНІЙ КЛІНІЦІ»:

1. Попередній запис за телефоном. Щоб пройти медичну комісію та оформити «Особисту медичну книжку» у «Медичній Мобільній Клініці», необхідно зателефонувати за номером 067-240-24-95 та записатися на прийом.

2. Підготовка до здачі аналізів та медичного огляду:

- Забір аналізів проводиться зранку, натщесерце (в день проходження медичного огляду зранку не їсти, пити можна тільки воду, зуби не чистити, не використовувати ополіскувачі для ротової порожнини).

- Жінки мають бути готові до огляду лікарем-гінекологом та до забору аналізів.

- Необхідно підготувати та принести з собою зібраний в спеціальний контейнер кал для проведення аналізу на я/глистів (контейнер можна придбати в аптечній мережі).

3. Відвідування клініки.

У призначений день та час необхідно прийти до «Медичної Мобільної Клініки для здачі аналізів та проходження медичної комісії. Також, важливо мати при собі наступні документі:

-       документ, що засвідчує особу

-       фото 3 х 4

-       при наявності - попередню медичну книжку

-       при наявності – результати флюорографії, пройденої протягом року (заключення дійсне 1 рік).

-       контейнер із зразком калу

4. Видача оформленої «Особистої медичної книжки».

Оформлена «Особиста медична книжка» може бути видана лікарем-терапевтом через п’ять робочих днів після проходження медичної комісії в разі відсутності зауважень до результатів аналізів.

При відхиленнях у результатах аналізів та виявленні у пацієнта інфекцій, лікар-терапевт надасть необхідні роз'яснення.

В залежності від вияленої інфекції, потрібно буде звернутись до відповідного спеціаліста, за призначенням курсу лікування. Після лікування та при отриманні аналізів, що відповідають нормі, "Особиста медична книжка" буде видана.

Лікування можна пройти у будь-якому медичному закладі за вибором пацієнта, за бажанням - у медичному центрі "Медична Мобільна Клініка" (за цінами згідно прейскуранту).