БЛАГОДІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ

ТОВ «Медична Мобільна Клініка» разом із Міжнародною громадською організацією «Асоціація милосердя «Еммануїл» вже протягом 14-ти років організовує та проводить виїзні благодійні акції з надання медичної допомоги нужденним людям у віддалених регіонах України, де немає медичних установ та медичного персоналу. Віддаленість цих населених пунктів від районних центрів, неможливість дістатися до пунктів надання першої медичної допомоги, відсутність коштів для оплати проїзду та медичного обстеження призводять до того, що люди вимирають сім'ями, так і не звернувшись до лікарні. Безкоштовна медицина, обіцяна в Конституції кожному громадянинові, на жаль, недоступна більшості населення України.

У відповідь на ці проблеми було розпочато благодійний медичний проект. Команда висококваліфікованих лікарів «Медичної Мобільної Клініки» (15-25 осіб) у вихідні дні виїжджає у найвіддаленіші регіони України на власному транспорті для надання безкоштовної медичної допомоги нужденним. Питання проведення безкоштовної медичної акції заздалегідь узгоджується з місцевою владою, отримуються необхідні дозволи, поширюється реклама про приїзд лікарів з Києва. Команда приїжджає до населеного пункту напередодні встановленої дати проведення, зазвичай в п'ятницю. Для населення проводиться загальні збори, де людям розповідається, що медична допомога надається безкоштовно, і не на користь якоїсь політичної сили, пояснюється загальний порядок проведення акції і видаються талони із вказаним часом та днем прийому. Вранці в суботу лікарі займають надані їм приміщення, доступними засобами переобладнуючи їх під кабінети (для цього наша команда возить з собою ширми, розкладні стільці та інший інвентар). Кожен пацієнт може відвідати мінімум двох-трьох фахівців, здати необхідні аналізи, зробити УЗД, ЕКГ (все необхідне мобільне обладнання, в тому числі й пересувну експрес-лабораторію ми привозимо з собою).

Фінансуються такі акції виключно за рахунок добровільних пожертвувань окремих людей та організацій, що бажають таким чином допомогти нужденним людям. Лікарі працюють як волонтери, але це не означає, що їхня допомога від цього стає менш кваліфікованою. Всі лікарі, які працюють з нами на виїзді, – це досвідчені лікарі першої та вищої категорій, які працюють у нас в клініці та мають за плечима величезний досвід роботи в різних медичних установах міста Києва.

Під час медичної акції ми пропонуємо нашим пацієнтам такі медичні послуги:

Долікарняний прийом (пацієнтові вимірюється артеріальний тиск, проводиться опитування щодо його скарг та визначається перелік спеціалістів, до яких йому рекомендується звернутися по консультацію).

Консультації спеціалістів:

♦   Терапевт

♦   Ендокринолог

♦   Гастроентеролог

♦   Кардіолог

♦   Педіатр

♦   Невропатолог

♦   Дерматолог

♦   Гінеколог

♦   Хірург

♦   Психіатр

♦   Окуліст (під час консультації окуліста здійснюється підбір та безкоштовна видача окулярів)

Функціональна діагностика:

♦   Вимірювання артеріального тиску

♦   Електрокардіографія (ЕКГ)

Ультразвукова діагностика:

♦   УЗД органів черевної порожнини

♦   УЗД органів заочеревинного простору

♦   УЗД органів малого тазу у жінок

♦   УЗД органів малого тазу у чоловіків

♦   УЗД молочних залоз

♦   УЗД щитоподібної залози

Лабораторні дослідження (результати аналізів видаються пацієнту протягом 20 хвилин):

♦   Загальний аналіз крові

♦   Біохімічний аналіз крові

♦   Експрес-тест на виявлення гепатиту В, С

♦   Експрес-тест на ВІЛ, сифіліс

♦   Експрес-тест на виявлення хелікобактер пілорі

♦   Глюкоза крові

♦   Ревмопроби

♦   Загальний аналіз сечі

Пройшовши необхідні дослідження і отримавши консультацію спеціалістів та схему лікування, пацієнт безкоштовно отримує рекомендовані медикаменти в аптеці (медикаменти, які найчастіше потребують наші пацієнти закуповуються заздалегідь Асоціацією милосердя «Еммануїл»  та привозяться у місце проведення медичної акції). Якщо у пацієнта виявляється особливо складне захворювання і необхідних йому медикаментів немає в нашій аптеці, лікарі роблять додаткові призначення і необхідні медикаменти закуповуються цілеспрямовано в Києві і вирушають безпосередньо до адресата.

Якщо у пацієнта виявлено захворювання, що вимагає додаткового обстеження або лікування, ми запрошуємо його до Києва на консультацію в спеціалізованому медичному закладі, за необхідності організовуємо оперативне лікування і надаємо йому підтримку в період реабілітації. Всі витрати на транспорт пацієнта, його проживання у Києві та лікування оплачує Асоціація милосердя «Еммануїл».

У рамках благодійного медичного проекту МГО "Ассоціація милосердя "Еммануїл"" та ТОВ "Медична Мобільна Клініка" проводиться близько 20 виїзних медичних акцій на рік, і під час кожної з таких акцій медичну допомогу отримують 400-600 пацієнтів. З моменту існування даного проекту було проведено більш ніж 170 виїздних медичних акцій і більш ніж 60 000 людей отримало безкоштовну медичну допомогу, медикаменти та окуляри.

Відвідуючи нашу клініку, Ви допомагаєте нужденним отримати вчасну кваліфіковану медичну допомогу, якої вони повністю позбавлені.