ЧОМУ "МОБІЛЬНА"?

Шановні відвідувачі!

Я щиро вітаю Вас на сайті «Медичної Мобільної Клініки»!  Хочу вас запевнити, що наша клініка – не зовсім звичайний медичний заклад, і тому мені хотілося б докладніше розповісти про нашу діяльність.

Чому "Мобільна"? Це питання ми часто чуємо від наших пацієнтів та колег. Дехто навіть припускає, що діяльність клініки якось пов’язана з ремонтом мобільних телефонів, але це зовсім не так. «Мобільною» ми назвали нашу клініку тому, що у своїй роботі ми використовуємо сучасне мобільне медичне обладнання, що дозволяє команді кваліфікованих наших лікарів робити медичні обстеження пацієнтів за межами будівлі клініки, а також за межами міста Києва.

Окрім того,  починаючи з 2003 року майже кожні вихідні команда професійних лікарів, які працюють в нашій клініці, виїжджає у найвіддаленіші регіони України, аби надати високоякісну безкоштовну медичну допомогу людям з «глибинки» - тим, хто майже повністю її позбавлений. Під час таких благодійних виїзних медичних акцій наші пацієнти безкоштовно отримують медичні консультації різних спеціалістів, а також окуляри та необхідні ліки. Починаючи з 2014 року "Медична Мобільна Клініка" надає безкоштовну медичну допомогу переміщеним особам з тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей.

Нашим основним партнером є Міжнародна громадська організація «Асоціація милосердя «Еммануїл», яка надає кошти на здійснення благодійної діяльності, фармацевтичні компанії, які безкоштовно надають нам медикаменти для розповсюдження серед мало захищених верств населення, а також наші пацієнти, які обслуговуються в «Медичній Мобільній Клініці» в Києві на комерційній основі.

Director

Галина Юріївна Кучер,

директор медичного центру

ТОВ "Медична Мобільна Клініка"

Варто зазначити, что у робочі дні "Медична Мобільна Клініка" працює, як звичайний медичний заклад, де кожен бажаючий може отримати якісні медичні послуги у стислі терміни і за помірними цінами. Отже, кожен  пацієнт, відвідуючи нашу клініку не лише сплачує за професійні та якісні медичні послуги, але й допомагає нужденним отримати вчасну кваліфіковану медичну допомогу, якої вони повністю позбавлені.